شرکت پرتو همراه نسیم هزار

طراحی سایت حرفه ای در کرمان و سئو محور را با شرکت نسیم هزار تجربه کنید!

طراحی سایت حرفه ای در کرمان و سئو محور را با شرکت نسیم هزار تجربه کنید!

طراحی سایت در کرمان

شرکت دانش بنیان نسیم هزار دارای سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت در کرمان است،و می توان تیم نسیم هزار را جزء متخصصان حرفه ای طراحی سایت در کرمان دانست.

 

این شرکت طراحی سایت در کرمان شما را با استفاده از جدیدترین متد های تکنولوژی و برنامه نویسی به همراه طراحی ریسپانسیو شده، پشتیبانی قوی و دلسوز، بهینه سازی موتور های جستجو و مناسب ترین قیمت به نسبت خدمات ارائه شده می باشد.

 

طراحی سایت در کرمان|شرکت طراحی سایت سئو محور در کرمان 

 

امروزه بسیاری از مشاغل جهت رشد و توسعه کسب و کار خود به طراحی سایت روی آوردند.با ساخت سایت آنلاین، فروش شما دیگرمحدود به شهرتان نیست، بلکه می توانید در تمامی نقاط کشور فروش آنلاین خود را داشته و آن را چند برابر کنید.با فروش آنلاین از طریق سایت خود، می توانید درآمد هایی را تجربه کنید که به دور از ذهنتان بوده است.پس اولین نیاز انواع کسب و کار های سنتی که قصد گسترش و افزایش درامد خود را دارند، داشتن یک سایت فروشگاهی است.نسیم هزار شرکت طراحی سایت در کرمان اماده خدمات رسانی به مشتریان خود است.

 

نسیم هزار، شرکت طراحی سایت در کرمان با تکیه بر شناخت کامل از کسب و کار شما و استراتژی فروش آنلاین، سایتی حرفه ای، مطابق با سلیقه شخصی شما و همراه با جلسات مشاوره خصوصی چند ساعته، در اختیار شما قرار خواهد داد.

کافیست که با اعتماد به شرکت نسیم هزار در کرمان، از خدمات طراحی و برنامه نویسی سایت با خلاقانه ترین و جدیدترین روش های ساخت وبسایت، بهره مند شوید.

 

قیمت مناسب و استثنایی طراحی سایت در کرمان

اکثر افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار آنلاین خود را دارند، نگرانی هایی راجع به هزینه های آن دارند، و برای صرفه جویی در هزینه های راه اندازی کسب و کار آنلاین خود ترجیح می دهند که هزینه مناسب تری برای طراحی سایت خود پرداخت کنند، شرکت نسیم هزار در کرمان برای خدمات و طراحی های خود مناسب ترین قیمت را اختصاص داده است.پس در شروع کار خود نگران هزینه ها نباشید و با خیال راحت این امور را به نسیم هزار شرکت طراحی سایت در کرمان بسپارید.همچنین می توانید از شرایط ویژه و اقساطی ما نیز استفاده کنید؛کافی است برای اطلاع بیشتر وارد صفحه تماس با ما شوید. 

کیفیت بالا و منحصر بفرد طراحی سایت در کرمان

شرکت نسیم هزار باکیفیت ترین خدمات را ارائه به مشتریان عزیز خود می دهد.بعد از قیمت مناسب این کیفیت است، که حرف اول را می زند.یقینا مشتریان ما به دنبال طراحی های باکیفیت برای راه اندازی سایت خود هستند تا کسب و کار آن ها در ابتدای راه اندازی دچار مشکل نشود.تیم نسیم هزار این امکان را به مشتریان خود می دهد تا کسب و کار خود را با بالاترین کیفیت آغاز کرده و نگران مشکلات بعد از راه اندازی نباشند.همچنین تیم نسیم هزار طراحی سایت در کرمان؛ پشتیبانی سایت شمارا برعهده میگیرد و هرساعت از روز پاسخگوی سوالات شما است.

طراحی سایت در کرمان متناسب با سلیقه شخصی شما

شرکت نسیم هزار در کرمان سایت شمارا شخصی سازی می کند.

شخصی سازی سایت از دیگر خدماتی است که تیم نسیم هزار برای مشتریان خود در نظر دارد.به این صورت که تیم نسیم هزار می تواند سایت شما را کاملا طبق سلیقه شما طراحی کند از رنگ شکل و ظاهر سایت گرفته تا دیگر جزئیات که می تواند طبق سلیقه و کاراکتر شما طراحی شود.

طراحی سایت در کرمان برای انواع مشاغل و کسب و کار ها

نسیم هزار شرکت طراحی سایت در کرمان اماده است تا برای هر شغل و صنعتی سایت مناسب طراحی کند.

مهم نیست در چه صنعتی و با چه عنوانی کارمی کنید تیم نسیم هزار برای تمام مشاغل می تواند طراحی سایت انجام دهد و آن را شخصی سازی کند. شما در هر صنف و شغلی که باشید می توانید کسب و کار آنلاین نیز برای خود راه اندازی کنید، و از مزایای راه اندازی یک کسب و کار انلاین لذت ببرید. 

 

طراحی و برنامه نویسی سایت در کرمان 

شرکت نسیم هزار در کرمان به علاقمندان حوزه برنامه نویسی و طراحی سایت شرایط آموزش طراحی سایت رایگان و آموزش برنامه نویسی رایگان می دهد.

این روزها هرکسب و کاری نیاز به یک سایت آنلاین دارد؛ تا بتواند خود را بهتر به مخاطب معرفی کند.به همین جهت بازار برنامه نویسی و طراحی وب بسیار داغ است، شماهم اگر می خواهید که وارد دنیای طراحی وب و برنامه نویسی شوید؛ باید یک آموزش اصولی ببینید.شرکت نسیم هزار در کرمان آموزش طراحی و برنامه نویسی برای علاقمندان این حوزه را دارد. 

آموزش وردپرس رایگان در کرمان

شما می توانید برای کسب و کار خود یک سایت با وردپرس داشته باشید.نسیم هزار شرکت طراحی سایت در کرمان صفرتاصد کار را برای شما طراحی می کنیم و نحوه کاربا آن را کاملا رایگان به شما اموزش می دهیم به نحوی که نیاز به هیچ آموزش دیگری ندارید.کافیست که برای برای اطلاع بیشتر به صفحه تماس با ما وارد شوید.

 

انواع طراحی سایت در کرمان

سایت فروشگاهی : یک سایت فروشگاهی عالی یکسری ویژگی های خاص باید داشته باشد تا بتواند از رقیب های خود پیشی بگیرد در ادامه چندتا از ویژگی های یک سایت خوب را به شما می گوییم.

-طراحی ساده در عین حال پیشرفته

-دسته بندی محصولات برای دسترسی راحت و سریع

-درگاه پرداخت انلاین

-وبلاگ و مقالات جذاب برای سئو کرد سایت

-سرعت بالابرای لود شدن صفحات

 

 

 

درچه مواردی از سایت فروشگاهی استفاده می کنیم؟

سایت فروشگاهی مربوط به کسب و کارهای انلاین می باشند اما صاحب مغازه های فیزیکی نیز می توانند با راه اندازی یک سایت فروشگاهی از دوراه به کسب درامد بپردازند.همچنین کسانی که بودجه اجازه ملک برای کسب و کار خود ندارند نیز می توانند با سایت فروشگاهی بصورت انلاین به درامدزایی بپردازند.

 

 

امکانات طراحی سایت در کرمان با نسیم هزار

-طراحی صفحاتی به منظور اعلام دوره های آموزشی و دسته بندی آنها

ارائه نسخه قابل دانلود از کلاسها به دانشجویان

طراحی انواع صفحات به منظور:

ثبت نام دانشجویان و دریافت شهریه از طریق درگاه بانکی متصل شده به سایت

 برگزاری آزمون های آنلاین و اعلام نتایج پس از برگزاری آزمون در سایت

 ایجاد کتابخانه آنلاین در سایت و گرفتن حق شارژ برای استفاده از کتابها بصورت آنلاین

 نمایش اخبار و مقالات سایت جهت جذب مخاطب بیشتر از موتورهای جستجو

تاریخچه و معرفی مرکز آموزشی

اخبار مرکز آموزشی و سایر اخبار مرتبط

دوره های آموزشی در حال برگزاری و دوره های آموزشی آتی

شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان آموزش

برنامه زمان بندی کلاس ها

ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی

معرفی کتاب ها و جزوات آموزشی

فروش کتاب ها و جزوات و سایر وسائل کمک آموزشی

صدور کارنامه و اعلام نتایج

دانلود جزوات اساتید، نمونه سؤالات و

تصاویر و ویدیوهای آموزشی

گالری تصاویر از آموزشگاه و فعالیتهای آن

درج نظرات راجع به آموزشگاه و دوره های آموزشی

خبرنامه ایمیلی و پیامکی برای کاربران

امکان گفتگوی زنده با پشتیبان آموزشی

معرفی اساتید و مربیان به صورت گرافیکی

شرکت نسیم هزار در کرمان همچنین می تواند در موارد زیر برای شما سایت طراحی کند.

طراحی انواع سایت شامل:

 مدارس و آموزشگاه های 

– زبان

 – هنری

 – ورزشی

– مهدکودک

– تدریس خصوصی

 

 

 

سایت خبری

یک سایت خبری باید بتواند از سایر وبسایت های خبری تمایز باشد تا بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند وجود امکانات متمایز میتواند سبب شود این وب سایت خبری مورد توجه کاربران قرار گیرد.شرکت نسیم هزار در کرمان می تواند برای سایت خبری شما امکانات زیر را فراهم کند.

-دسته بندی کردن اخبار و امکان دسترسی مخاطبان به دسته بندی های مختلف سایت

-آرشیو شدن اخبار

-نمایش جدیدترین اخبار به مخاطبان

-اعمال فیلتر های نمایش جدیدترین اخبار و نمایش اخبار دسته بندی شده

-استفاده از اسلایدر تصویر و ویدیو

-امکان عضوگیری

-اولویت بندی برای نمایش اخبار

-مشاهده گزارش های بازدید سایت

-قابلیت عضوگیری

 

سایت شرکتی

وب سایت‌های شرکتی کاملاً متفاوت از سایر وب سایت‌ها طراحی می‌شوند. دلیل آن هم این است که  هدف اصلی وب‌سایت‌های شرکتی برای خدمات رسانی به اهداف کسب‌وکارها طراحی و ایجاد می‌شوند.از مهم ترین ویژگی های یک سایت شرکتی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

-اطلاعات تماس

-سرچ‌پذیری آسان

-امنیت

-ادغام با رسانه‌های اجتماعی

-واکنش‌گرا (ریسپانسیو) بودن سایت

-سئو بودن سایت

-شکل ‌ظاهری سایت

-قرار دادن عکس خود و تیم‌تان

-سرعت بارگذاری فوق العاده

 

 

 

سایت برند شخصی

یکی دیگر از راه های کسب درامد در دنیای بزرگ اینترنت برند سازی است.البته برند سازی کار اسانی نیست اما اگر موفق شوید که برند خود را راه اندازی کنید و مخاطبان زیادی را جذب خود کنید وموفق به کسب درامد شوید.شما می توانید با داشتن یک سایت حرفه ای برند خود را به نمایش بگذارید.شما باید نامی مناسب و یونیک برای برند خود انتخاب کنید جوری که نام برند شما به اسانی در ذهن مخاطب ماندگارشود.بعدازان می توانید محصولات یا خدمات خود را به مخاطب ارائه کنید.

 

با انواع طراحی سایت در کرمان آشنا شوید

وب سایت هارا می توان براساس کاربرد و نوع کدنویسی به چند دسته تقسیم کرد

– ثابت

– پویا

-فلش

 

 

سایت های طراحی شده با وردپرس در کرمان

ازنمونه های دیگر طراحی سایت می توان به طراحی سایت با وردپرس اشاره کرد.طراحی سایت با وردپرس به نسبت کار راحت تری می باشد.زیراسایت های طراحی شده با وردپرس امکانات و افزونه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد وهمچنین می توانید از قالب های متنوع اماده ی زیادی استفاده کنید.

 

خدمات طراحی سایت فروشگاهی در کرمان

شرکت نسیم هزار در کرمان خدمات زیادی برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

خدمات ما را می توانید در دو پکیج مختلف خریداری کنید

پکیج اقصادی ما پکیج حرفه ای ما و پکیج پایه هریک از این پکیج ها خدماتی را به شما ارائه می دهندو شما می توانید براساس نیاز خود هرکدوم را انتخاب کنید.اگر در شروع کسب و کار خود هستید از پکیچ پایه و اگر می خواهید به صورت حرفه ای آغاز به کار کنید از پکیچ حرفه ای ما استفاده کنید همچنین اگر از بودجه کافی برای راه اندازی سایت خود برخوردار نیستید می توانید از پکیج اقتصادی ما استفاده کنید.

 

طراحی سایت در کرمان با قیمت ارزان وشرایط اقساطی

اگر در شروع کار خود هستید و نیاز جدی به یک سایت دارید تا ازطریق آن به کسب و کار آنلاین خود بپردازید،اما نگران هزینه های مربوط به آن هستید، تیم نسیم هزار آماده است؛ تا شرایط  ویژه ای را برای شما ارائه دهد؛ به این صورت که شما می توانید هزینه طراحی  سایت  خود  را  به  صورت  اقساطی پرداخت کنید و نگران دیگر هزینه های مربوط به کسب و کار خود نباشید.

خدمات پشتیبانی طراحی سایت در کرمان با نسیم هزار

بعد از طراحی  یک  سایت  با کیفیت  چیزی که مورد اهمیت است پشتیبانی از سایت است.زیرا ممکن است مشتری با نحوه کار با سایت به طور کامل اشنایی نداشته باشد و نیاز به راهنمایی داشته باشد به همین خاطر تیم نسیم هزار برای مشتریان خود خدمات پشتیبانی 24ساعته به همراه طراحی سایت در کرمان را ترتیب داده است.

 

تولید محتوای سئو محور با نسیم هزار

یک سایت فروشگاهی نیاز به یک سئو تخصصی دارد سئو باعث افزایش بازدید سایت وهمچنین باعث افزایش فروش می شود.در همین راستا تیم نسیم هزاربه صورت تخصصی روی سئوی سایت شما کار می کند.وشما میتوانید یک محتوای سئوشده ی عالی  در سایت خود داشته باشید.

مزیت و فواید طراحی سایت در کرمان

از مزیت های طراحی سایت در کرمان می توان به قیمت مناسب با کیفیت بالا اشاره کرد.یک سایت ریسپانسیو و سئو شده که می تواند کاملا نیاز مشتری و مخاطب را برطرف کند، ازمزیت های طراحی سایت در کرمان می باشد.

 

نمونه کار سایت فروشگاهی شرکت طراحی سایت نسیم هزار

 

خدمات طراحی سایت ورد پرسی در کرمان

شرکت نسیم هزار همچنین  خدمات طراحی سایت در قالب وردپرس را نیز برای مشتریان خود ارائه می دهد.

اگردنبال یک سایت ساده و سبک هستید پیشنهاد ما به شما سایت وردپرس است.زیرا کار باان بسیار راحت تر و قیمت ان مقرون به صرفه تراست.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.